FAQ
Vragen?

Klik hieronder op het onderwerp van uw vraag om meer informatie te zien. Mocht uw vraag er niet bij staan dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We zijn graag bereid u te helpen!

  • Algemene voorwaarden

    U kunt onze algemene voorwaarden hier lezen.

  • Prijzen
    1. Naamlintjes

    De basisprijzen van de 10mm modellen zijn €14,95 en van 15mm modellen €20,95.
    Over de basisprijs komt per symbool of kleur een extra toeslag van €3,95
    Let op! Er wordt geen toeslag berekend op modellen met ROOD of BLAUW op WITTE achtergrond en WIT op ZWARTE achtergrond.

    2. Legernaamlintjes

    De prijzen van alle legernaamlintjes kosten per setje € 12,50.
    Een setje bevat 4 naamlintjes.

    3. Korting

    Als u meer dan 1 setje besteld krijgt u korting vanaf 10% op uw naamlabel set. Let op dit geldt niet voor de legernaamlintjes.

    4. BTW

    Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

  • Ontwerpen
    1. Tekstregels invoeren

    Let op bij het gebruik van hoofdletters. We nemen het exact over zoals u het aan ons doorgeeft.
    Sommige modellen worden altijd in hoofdletters gedrukt.

    2. Aantal lettertekens

    Per model is het aantal lettertekens waaruit uw tekstregel mag bestaan verschillend.
    Tijdens het invoeren van uw tekstregel zal aangegeven worden hoeveel tekens u nog kunt gebruiken.

  • Bestellen
    1. Hoe kan ik een naamlintje samenstellen?

    U kunt de naamlintjes samenstellen op 2 manieren:
    1. Op de home pagina kunt u standaard naamlintjes selecteren en vervolgens toevoegen aan het winkelmandje.
    2. Op de ontwerpen pagina kunt u naamlintjes ontwerpen naar uw keuze en vervolgens toevoegen aan het winkelmandje.

    2. Ik wil mijn winkelmandje wijzigen, hoe doe ik dit?

    Klik in het bovenste menu op de link "winkelmandje". Op deze pagina kunt u een naamlintje verwijderen door op het kruisje te klikken voor een orderregel. Tevens kunt u op deze pagina het land selecteren waar de bestelling naar toe moet worden gestuurd in verband met de verzendkosten.

    3. Hoe kan ik mijn geselecteerde naamlintjes bestellen?

    Klik in het bovenste menu op de link "winkelmandje". Vervolgens zal er een pagina verschijnen waarop uw geselecteerde naamlabels worden weergegeven. Kies het land waar de bestelling naar toe moet zodat de verzendkosten worden ingesteld. Vervolgens voert u uw adresgegevens in en drukt u op de knop "Bestellen".

    4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin staat een overzicht van uw bestelling. Ook is op dat moment uw bestelling geregistreerd in ons systeem.

    5. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

    Uw orderbevestiging kan door een spamfilter worden tegengehouden. Controleer uw ongewenste e-mail map of de orderbevestiging zich daar bevindt. Indien dit niet het geval is neem dan contact met ons op.

    6. Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja dat kan. Neem hiervoor contact met ons op en geef uw ordernummer door.

    7. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Nee helaas niet. U kunt uw bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.

    8. Ik heb per ongeluk naamlintjes aan de winkelwagen toegevoegd maar ik wil niks bestellen, wat nu?

    In dat geval kunt u alle naamlintjes uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje voor de orderregel te klikken. Ook wanneer u uw webbrowser afsluit zal de inhoud van uw winkelwagen verloren gaan.

  • Betalen
    1. Op welke manieren kan ik betalen?

    U kunt betalen via vooruitbetaling of iDeal.
    De rekeninggegevens kunt u terugvinden op uw orderbevestiging.

    2. Vooruitbetaling

    U ontvangt van ons een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag dient over te maken. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw order bestellen bij onze leverancier. U ontvangt van ons een e-mail zodra wij uw bestelling hebben verzonden.

    3. Hoe weet ik of jullie mijn vooruitbetaling hebben ontvangen?

    U ontvangt een e-mail wanneer wij uw betaling hebben ontvangen.
    Op dat moment geven wij ook uw bestelling door aan onze leverancier.

    4. iDeal

    iDeal betalingen worden direct doorgezet naar onze leveranciers.
    U ontvangt van ons een e-mail zodra wij uw bestelling hebben verzonden.

  • Bezorging
    1. Wat zijn de levertijden?

    Voor de levering van onze producten werken wij met TNT post. De levertijd van een bestelling is ongeveer 2 weken. Let wel op dat wij uw bestelling pas verwerken wanneer uw betaling is ontvangen.

    2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

    Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. TNT Post probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.

    3. Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten worden berekend aan de hand van het land waar de bestelling naar toe moet worden gestuurd. U kunt bij uw winkelwagentje het land selecteren.

    4. Hoe weet ik wanneer mijn bestelling is verzonden?

    U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden.

  • Over naamlintjes.nl
    1. Eigenaar

    De eigenaar van naamlintjes.nl is Henkjan van Goor.
    Spoorstraat 3
    7687 AM Daarlerveen
    Nederland
    06-30 59 74 26
    E-mailadres: henkjan@naamlintjes.nl

    Handelsonderneming HJ van Goor
    V.O.F. Van Goor Zelfmaakmode
    Regiobank MKB Rekening: 82 79 58 277
    Iban: NL 97 RBRB 0827 9582 77
    Bic: RBRBNL 21
    KVK nummer: 08151579
    BTW nummer: 85 59 88 228

    Naamlintjes.nl
    Legernaamlintjes.nl
    Vangoorgroep.nl
    Vangoorzelfmaakmode.nl

  • Wasvoorschriften
    1. Kleuren

    Alle kleuren zijn was- en kookecht bij normale huishoudelijke behandeling.
    Vanuit technisch oogpunt kunnen zich evenwel kleine kleurafwijkingen voordoen.